Kurumun kullandığı uygulama bilgisi veri tabanında mevcut değil.' Hatası alıyoruz ne yapmamız gerekir?
Kurumun kullandığı uygulama bilgisi veri tabanında mevcut değil.' Hatası alıyoruz ne yapmamız gerekir?
Bu sorunla ilgili aşağıdaki belirtilen maddelere dikkat edilmelidir:
- Kullanılan uygulamayı üreten yazılım firması henüz bakanlık tarafında hiçbir işlemi yaptırmadığı için veri tabanına yoktur bu nedenle hata alınmaktadır. Entegrasyon için gerekli işlemler yaptırılmalıdır.
- Uygulama kodu veri tabanında vardır fakat (hatayı alan xml'de kullanılan) kurum kodu ya da hekim tc ile eşleştirilmemiştir. Bu durum yazılımcı tarafından kontrol edilmelidir.
Tüm bu kontrollerden sonra sorun devam ediyorsa 312 248 51 51 nolu yardım masasına ulaşarak yardım alabilirsiniz.